• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 10 آذر 1399
کد مطلب : 117348
+
-

کیوسک/ هفته نامه اسپکتیتور [انگلیس]/ بعد از بحران


مجله اسپکتیتور با مرور وضعیت بحران کرونا در انگلیس، این سؤال را مطرح کرده که بعد از شکست ویروس، آیا زخم‌های این کشور می‌تواند التیام پیدا کند؟ این مجله نوشته است که تاکنون حدود 7درصد جمعیت انگلیس به کرونا مبتلا شده‌اند و امید برای جلوگیری از ابتلای 93درصد باقی مانده با تولید واکسن‌ افزایش پیدا کرده است. به نوشته اسپکتیتور، شاید بتوان آسیب اقتصادی به انگلیس را محاسبه کرد و برای آن راه جبرانی یافت اما آسیبی که کرونا به سیستم آموزشی، سلامت روان، اشتغال و جامعه این کشور وارد کرده جبران ناپذیر است.

روزنامه العربی الجدید [قطر]
آماده باش اسرائیل  و تهدید ایران


به نوشته روزنامه العربی الجدید مجموعه نشانه‌های موجود در حادثه ترور دانشمند ایرانی بیانگر نقش‌آفرینی و هدایت سازمان موساد اسرائیل است. این روزنامه، نگرانی نتانیاهو از تغییر سیاست‌های بایدن در قبال ایران و تلاش برای استفاده از آخرین فرصت‌های دولت ترامپ را به‌عنوان دلایل وقوع این عملیات در پایتخت ایران عنوان کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز [آمریکا]
ضربه به توافق هسته‌ای ایران


دیوید سنجر، ستون‎نویس نیویورک تایمز در یادداشتی که در صفحه اول این روزنامه منتشر شده، ترور شهید فخری‌زاده را تلاش اسرائیل برای ضربه زدن به توافق هسته‌ای ایران و دردسر زودهنگام برای بایدن توصیف کرده است. سنجر نوشته است که هدف اصلی این ترور، جلوگیری از ایجاد کانال ارتباط دیپلماتیک میان واشنگتن و تهران در دولت بایدن بوده است.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید